diumenge, 6 de novembre del 2011

El meu primer ciclocròs

Aquest mati a les 6:30 tocava el despertador, després de tota la pluja caiguda feia por debutar en aquesta modalitat, però el "mono" de competició era tant gran que no em feia por el fang!
Fan? qui ha dit fang? quin percal me fotut!

Em arribat a Les Franqueses puntuals, tot i així en vistes de com estava el circuit he preferit no fer cap volta de reconeixement entera, de fet les curses de btt moltes vegades no saps el que t'espera, avui preferia que fos així.

La cursa eren 5 voltes a un circuit que normalment segons els tècnics del ciclocròs és exigent doncs avui era molt exigent.

S'ha sortit a tope, les primeres corbes me sentit bé, però ràpidament m'he posat a tope de pulsacions i això m'ha fet perdre cop de pedal. A la segona volta ja anava 3er d'últim però mantenia aquell ritme, i a la tercera crack, no portava la bici en les condicions optimes i s'ha enganxat el canvi amb els raids del darrera trencant la patilla i deixant-me fora de cursa.

Me quedat a mitges... El meu estat de forma no és gens bo, son carreres molt i molt explosives tot i això ja tinc ganes de tornar-ho a provar a Mataró.





Això és ciclocròs autèntic!! a Mataró més i millor!

Gràcies Sandra per les fotos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada