dimecres, 2 de novembre del 2011

Roadbook dels bandolers més sessió de ciclocròs.

Ahir Dimarts dia 1 vaig participar al Roadbook dels bandolers, juntament amb en Josep S. i un fitxatge que en Josep va fer a les inscripcions mateix en Paco. Sense saber-ho ens varem ajuntar tres ex sport-ter. Com era de veure em varen portar amb el ganxo des de la sortida, sort que jo portava el roadbook i em tenien que esperar!!
La veritat és que tot i anar de cul, el circuit no era molt exigent però si molt bonic, ho vaig passar genial!

Alguna foto de la cursa:

Atens a la sortida.

Només de sortir en Paco ja marcava el ritme.
l'arribada d'en Paco,


Dades de la cursa:




Avui dimarts he sortit a estirar les cames, un bon descans actiu després de l'apretada de dents de ahir.

Dades de l'entrenament:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada