dissabte, 17 de desembre del 2011

Sumant quilòmetres...

Després d'anul·lar la sortida btt que teniem pensada per avui, per problemes tècnics amb la meva btt, em quedat a les 10 al wellnes, allà em coincidit amb una altre grupeta on hi havia un vell conegut. Em decidit sortir junts i em fet la volta a la costa, la mateixa que dissabte passat, però el ritme no ha tingut res a veure, em anat molt a l'idea.
La sorpresa ens l'ha donat un noi, en Miquel Ferrer, Mallorquí que ha fet la ruta amb nosaltres amb la btt, si si, amb la btt, només de intercanviar quatre paraules amb ell ja m'he donat conta de que la sorpresa estava servida. Molt bon entrenament per ell, tot i que se l'hi a fet un pel llarg, però se'l a de felicitar, un super classe!
Pel meu gust em anat massa ràpid, però és el que té anar amb grup. Al final em acabat 7 bikers: Josep S., Samu,  Miquel, Pere, Dani, Sergi R. i jo.

Dades del entrenament:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada