dilluns, 1 d’octubre del 2012

Girona m'enamora.

Avui som Dilluns, per tant toca entrenament amb la grupeta, quan he arribat al punt de trobada amb en Toni, com cada tarda que toca l'hi pregunto, Quina ruta toca avui? ell em contesta, avui és sorpresa, ús portaré a un lloc nou, Jo me l'he mirat amb un somriure pensant dintre meu que no hi ha carretera a la província de Girona que no conegui, ERROR!! Aquesta província enamora! Sense desvelar-nos el secret ens a fet anar direcció Llagostera i pujar Romanyà, quan portàvem 100 metres de baixada, aquí en em trobat la sorpresa, increïble, una carretera nova a mà esquerra! ràpidament he deduït cap on ens dirigíem, si, si, ningú s'ho imagina?! Doncs resulta que fa un parell de setmanes han asfaltat la pista que va de Romanyà al Puig d'Arques! M'ha sorprès molt! la veritat és que és un port en una situació fantàstica, però amb uns pendents considerables, m'ha costat pujar amb el 39x25.

Aquí ús deixo la foto de rigor, i les dades del entrenament: (sorpresa quan he vist que a l'Strava hi ha gent que ja hi havia pujat en carretera)









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada