dimarts, 13 de setembre del 2011

Avui masatge.

Després dels entrenaments de la setmana passada les meves cames demanaven un massatge.
El Dissabte vaig descansar d'entrenament, però a la tarda vaig anar a animar l'equip a la cursa de Palafrugell, i sembla que els meus ànims varen fer efecte. 1era posició per equips i 2ona posició a la general, un gran Albert Giol va agafar l'escapada bona i al esprint va fer 2on.


Diumenge vaig sortir a passejar amb la Sandra fent la volta a Vilablareix i Sant Roc.
Aquí les dades de la volta:


Dilluns entrenament amb la grupeta, varem sortir 11 amb la intenció de fer la volta a Olot per Santa Pau.



Per variar vaig arribar esgotat! ja que no vaig guardar res. la pujada a Santa Pau em vaig despenjar dels més forts, però fins a les planes vaig anar fent canvis de ritme donant tot el que em quedava a les cames.
Dades del entrenament:



Baixada en solitari ja que em vaig despenjar dels més forts:


Avui Dimarts he anat amb el meu amic Sergi que em relaxes una mica la musculatura, Buff!, com he patit! però ara em sento genial!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada