dissabte, 24 de setembre del 2011

Dijous BTT, Divendres estiraments globals.

El dijous vaig fer entrenament amb la btt, vaig sortir amb dos grups diferents, però per casualitat vaig fer la mateixa ruta 2 vegades, Castell de Sant Miquel pel camí de la dona.
La primera part varem quedar a les 17h amb en Sergi i en Xavier, la ruta va estar bé, llàstima que baixant de St. Miquel varem tenir un ensurt important, en una caiguda d'en Xavier on és va "rebentar" un dit, la veritat és que la ferida feia molt mala pinta i varem decidir baixar caminant i avisar a l'ambulància. Al final tot bé, 8 punts al dit i 10 dies per a recuperar-se. Ànims Xavier!
La segona part la vaig fer amb el grup del facebook que normalment fem les nocturnes el Dijous, érem 5, Xavier, Joan, Xus, Sònia i jo.  La ruta va anar molt bé, l'única incidència va ser una punxada d'en Xavier que varem solucionar amb 5 minuts.

Dades del entrenament:




Divendres tocava descansar, i que millor per a relaxar-se que una sessió d'una hora d'estiraments. Ja és el segon Divendres que ho faig, i la veritat és que és genial fer 1 hora d'estiraments amb una persona que t'explica i t'ensenya com s'han de fer uns bons estiraments. Ja estic apuntat al curs per anar-hi cada Divendres. Aquí ús deixo l'enllaç, ho recomano a tothom.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada