dijous, 1 de setembre del 2011

Entrenament amb la grupeta dels Dimecres 31/08/2011

Aquest Dimecres sortint de la feina puntuals, amb la bici de carretera direcció el pavelló de Santa Eugènia, on a les 15:30 es troba la grupeta. Aquest Dimecres varem ser bastants: Gerard, Toni, Tonio, Jose Luis, Joan, Felipe, Narcís, "BH" i jo. La ruta no va ser molt llarga però és fa fer molt dura. Aiguaviva - Girona - Els Angels - Monells - Sta. Pellaia - Cassà - Girona - Aiguaviva. La pujada als Angels la vaig aguantar tota fins a la Corba de la casa de les piscines, allà varen apretar fort i vaig tindre que despenjar-me ja que anava a 190p.p.m., la pujada a Sta. Pallaia es va fer a bon ritme fins a 2 quilòmetres d'arribar a dalt on en Tonio i en Jose Luis varen apretar i em vaig despenjar a 100 metres del Premi de Muntanya arriban al meu màxim de 192p.p.m., la tornada vaig apretar una miqueta de Cassà fins a Quart, i a la pujada d'entrada a Girona en Jose Luis va fer una altra apretada i també vaig tallar-me a 50 metres de coronar, arribant buit de forces a Aiguaviva.
Dades del entrenament:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada