dissabte, 10 de setembre del 2011

Resum d'entrenaments

El Dissabte 3 varem quedar una bona grupeta per anar a fer el reconeixement de la 1era prova puntuable del Caixa Girona, que tenia lloc a Bescanó Diumenge. Ens varem ajuntar en Josep, German, Joan, David i a la Torre de Bescanó ens varem afegir a un grupet de 3 bikers més. Com que la intenció era participar a la cursa Diumenge no vaig voler fer tota la ruta ja que els primers trams que varem fer eren bastant exigents, al final merescuda Coca-Cola al bar La Torre de Bescanó.

El Diumenge 4 vaig decidir no anar a la cursa.

Dilluns 5, com què el Diumenge vaig descansar vaig decidir fer un bon entrenament amb la grupeta, la sorpresa va ser que érem 11 bikers, varem fer la volta al Collell des de Girona, bé jo des de Aiguaviva. Total 85km a bon ritme, fotent pals a "tutiplen" i fent tras-tractor en un repetxo. No esta mal!

La grupeta esperant en Narcís a Fontajau.
Crònica de l'Edu.

Dades del entrenament:




Dimarts 6 per seguir la rutina dels dimarts vaig anar a córrer a la devesa amb la companyia d'en David Saubí, jo vaig fer 3 voltes a un ritme suau, la veritat és que anant en companyia vaig apretar una mica més de la compta al final 6700 metres.

Dimecres 7, més canya amb la grupeta! ara no recordo quants érem, però cap a 10 segur, ruta dura Sant Grau - Tossà - Terra Negra - Llagostera... Durant tot el entrenament ho vaig donar tot, i cada vegada em sento millor però arribo totalment buit. Al final 95km a una mitja de 25km/h, no està mal.

Dades del entrenament:


Dijous 8, el Dijous volia fer moltes coses, anar a rodar amb en Sergi Vilalta i després anar a la nocturna dels Dijous, bé això volia el meu cervell, però el meu cos em deia una altre cosa. Vaig fer cas en Kilian i vaig escoltar el meu cos, per tant vaig decidir descansar.

Divendres 9, sort que vaig descansar el Dijous perquè Divendres encara em sentia cansat, vaig demanar en Narcís que tires fort pujant Mas Llunes per marcar crono, el resultat va ésser 12 segons més ràpid que en solitari però el meu cor no passava de 180ppm, en canvi les meves cames semblava que anaven a 200ppm, conclusió no m'havia recuperat dels entrenaments de principi de setmana. La resta d'entrenament a roda. 50km a una mitja de 25km/h.

Dades del entrenament:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada